Dilosarda Merhaba arkadaşlar 6. Haftadayım ara ara kanamam oluyor ve ağrılı bir şekilde son 4 gündür diş eti rahatsızlığımdan dolayı antibiyotik kullanımına başladık zorunda kaldım 😔 ama 2 gündür sürekli kanamam var bu normal bir durum mu ağrılı bir şekilde
Uzm-Nurse Dilosarda canım kanaman için doktora git aksatma . Antibiyotik için de korkma diş de önemli dayanamazsın iltihabı yok etmeden