Lidyaa33 Hanımlar ev tipi ana kucağı kullananlarınız, Joie Serina hoşuma gidiyor gibi ama başka önerebileceğiniz bir marka var mı? Ya da Serina kullanıp memnun kalmayanınız-kalanınız var mı? Yardımcı olursanız mutlu olurum
Cansummm Lidyaa33 gerekli mi ki bilemedim bunları bende almak istiyorum ama bir yandan da gerek var mı acaba diyorum. 6-7 ay kullanabiliyormuş sonrasında sallanmaya alışacak hep ayak isteyecek yada gene bu tarz birşey o yüzden sallanmaya çok alıştırmakta istemiyorum çok kararsızım bende
Medusafer Lidyaa33 ben serina aldım.henuz bebegim doğmadı ama evde kurduk çok hoşumuza gitti çok beğendik umarım.bebegim de bizim gibi sever
Gulsevin Lidyaa33 bende serina aldım. Henüz doğmadı oğlum ama biz bayıldık. Tavsiye ederim. Işığı çok ekstra. Diğer ana kucaklarında yok. Melodiler güzel. 2 yöne de sallanıyor. Titreşim de var. Daha nolsun 😁
Lidyaa33 Cansummm canım valla bebek sahibi olanlar mutlaka al diyor çok gerekli diyorlar. Kullanabildiği yere kadar kullanır artık, insanlar öyle diyince almak şart oldu 🙂
Cansummm Ogrtmn34 kaç ay kullandı bebeğiniz sonrasında sallanmaya alıştığı için sorun yaşadınız mı acaba
Ogrtmn34 Cansummm Benim çok yakın arkadaşım aldı kullandı bende o yüzden kendime aldım 3-4 yaşına kadar kullandı ilk aylarda sallanır vaziyette kullandı sonra sandalye olarak kullandı sallamada ise surejli senin sallamaja gerek yok kendi sallaniyor sorun yasamadi rahat etti
Cansummm Ogrtmn34 3-4 yaşına kadar kullanılabiliyorsa süper aklımda bulunsun bu marka o zaman teşekkürler 😊
Ogrtmn34 Cansummm nuna markasının her şeyi çok kaliteli oluyor diğer ürünlere göre daha pahali ama zamanla verilen paranın hakkını veriyor 😊 hatta ben ikinci çocukta da kullanırım sağlam bişey olsun diyerek de aldım sürekli yenisini almak istemiyorum 😀
Medusafer Lidyaa33 ben serinayi ilk gördüğünde çok beğenmiştim sansayi pek beğenmemiştim ama özelliklerinden değil tamamen görünüş olarak özellik olarak belki daha iyidir bilemiyorum
Cansummm Ogrtmn34 en mantıklısını geleceğe yönelik almak lazım bende öyle düşünerek alıyorum çoğu şeyini kızımın çok sağolun 🙏🏻
Gulsevin Ogrtmn34 başta bende nuna diye karar verdim. Baya inceledim mağzada falan. 60 kiloya kadar taşıması cezbediyor evet ama çocuk ayaklanınca zaten durmuyor ana kucağında diyolar. Birde nuna serina ile aynı fiyat olarak. Nuna kullanan arkadaşım ip bağladık sallamak için diyor. Bin lira verip iple sallamak istemem 😅 titreşim özelliği de kesinlikle olmazsa olmaz çünkü çocuk gazını o şekilde çıkarıyor. Bu sebeplerden vazgeçmiştim nuna dan ☺️
Arinna Lidyaa33 Bende arıyorum iki gündür. Araştırdım. 3 aylık bebeğim. Otomatik sallanma ve titreşim özelliği olan almalısın canım. Öyle bişey arıyorum. Bebeğimi günlük 2 saat oyalasa yeter valla
Lidyaa33 Arinna nuna da var diyor kullananlar ama bizzat gidip bakamıyorum mağazada yok çünkü bulunduğum ilçede artık internetten karar verip almam lazım, Serina baya aklıma yatıyor gibi hem sallanma hem titreşim özelliği varmış🙂