Emineb canım benim dinen kuranda yazan bir bebeğin 2 yaşına kadar emmesi gerektiği… Zaten bebeğin 13 aylık olmuş ek gıdaya geçmişsiniz. Senin bebeğe memeyle verdiğin süt onu tamamen doyurmayacaktır. Asıl önemli olan o süt ile bebeğe geçen koruyucu antikorlar ve bebekte oluşturduğu özgüven .. Senin gibi olan anneler vardır mutlaka. Bebeğin emerken, diğer bebeğinin düşmesine sebep verecek bir durum yok ise doktora danışarak emzirebilirsin