Ova Kızlaarrr lohusalıklarınızı aldınız mi ??? Aldıysanız kaçıncı haftada almak en mantıklısı?? Bir de aldığınız siteler hakkında yorumlarınızı bekliyorum 😇 bebişlerinizin hastane çıkış setlerini nerede ne kadara yaptırdınız ☺️
ecembugra53 Ova bende henüz almadım siteden değil bakıp görerek almak daha mantıklı bence siteler var evet isimli hoş şeyler 😊
Misssimsek Ova 33 haftaligim. Geçen gun lcw den bir takım aldım onu düğmeli pijama 70 tl idi indirimde. 1 takım daha pijama 2 tane de uzun gecelik alicam. Lohusa takımlarına o kadar para vermek bana saçma geliyor. Zaten bu zamanda kimse hastane ziyareti yapmaz bende zaten kimseyi kabul etmem. Bebise de isimli hastane çıkışını uniqon dan sipariş ettim 160 tl ama henüz elime ulaşmadı.
Gzdkskn 32.Haftada daha da denemedim inşallah olur geceliği pentiden düğmeli elbise olarak aldım 40 tldi fiyatı pijama takımını da Instagramdan pajamadame sayfasından aldım çok ince tam yazlık tiril tiril 65 tldi o da şort, uzun pijama, birde üst gömlek 🥰
Ova Gzdkskn çok iyi fiyata almışsınız cidden. Ben ondan korkuyorum ne kadar kilo alacağız ne olacak son haftalara bıraksam gidip bulabilir miyim o ağırlığımla yerimden kalkabilir miyim🤣🙈
Elisah uniqondan 130 tl ye penye set yaptırdım. indirimdeydi. jakarlı sette yaptırdım ama onun fiyatını hatırlamıyorum şuan.
ozgeaa Bizde 28 haftalığız. 🦋 hastane çıkışını uniqon sayfasından yaptırdım 130 TL ye penyesi gayet güzel. Kendime pijama takımını 8. Ayda almayı düşünüyorum
Elisah Merdaaal34 memnunum baskı kalitesi güzel. Yıkama talimatına uyunca problem olmuyor. 30 derecede sıvı deterjan. marka olarak uni baby öneriyorlar. toz olanlar agartici içerdiği icn baskıyı soldurabilir
Ova Misssimsek bencede çok mantıklı lohusa geceliği adı altına çok fazla fiyatlara satılıyor zaten ama anı olsun Fotolarda diye güzel dantelli bi normal gecelik tarzı bişi bulabilirsem alacağım
Clementine_ Gecelik ve pijama takımlarımı lc waikikiden aldım kaliteli güzel tam istediğim gibiydi. Hastane çıkışı olarak e bebekten aldm ama 10 lu değil hep 5li aldım 5-6 takım