Selam hanımlar 36 haftalık hamileyim ve kızımın başı yukarda eğer dönmezse sezeryan deniliyor ve epidural olunucakmış.. İlk çocuğumdada sezeryan olmuştum mecburi ama tamamen bayıltmışlardı ve bu epiduralden korkuyorum biraz açıkcası. Belden aşağı hissedilmiyor deniliyor acısı değilde kesilirken kesildiğini hissettiniz mi bundan çok korkuyorum ve sonrası nasıl?