_Ugrmeryem_ ayyy hamileliğimin ilk üç ayını cehenneme çeviren hap😔doktorum bana düşük tehlikem var diye 10.haftada vermişti.o güne kadar bulantı bile yaşamayan ben ilacı içtiğim günden itibaren sürekli kustum günde belki ⅚ su bile içsem çıkartıyordum 15 günde 4 kilo verdim iki kere acile gittim serum yedim de kendime geldim yürüyemiyordum bile annem afedersin banyo yaptırıyordu aclık ve susuzluktam halsiz kalmıştım cünkü 😔doktorum da dokunabilir bulantı yapar sersemlik halsizlik yapar deyip 10 gün rapor vermiştti hatta ilacı ictiginde yatıp uyuyacaksın demiçti öyle yürümek işlenmek yok demişti.gözünü korkutmak istemem bünyeyle de alakalıdır ama en basit belirtisi halsizlik ve bulantı haberin olsun yaşarsan korkma haptan kaynaklı