Merhaba kızlar, 38+5 haftalık gebeyim . Geceleri son zamanlarda rahat uyuyamıyordum. Dün gece hiç uyuyamadım sabah 6 gibi lavaboya gittim ve normal akıntım dışında pembemsi bisey geldigini gördüm sabah on gibi tekrar lavaboya gittim daha pembe akıntı geldi doktorumu aradım nişanın gelmiş dogumun yakın agrıların şiddetlenince gel dedi aynı durumu yaşayan varmı benim herşeyim normal 🙇🏻♀️