Zeynepkaya-8001 10+0 da ben de orta şiddetli kanama yaşadım aynen sizin gibi ambulansla hastanelik oldum bebeğim iyidi, kese etrafında kanama vardı, rapor verdi doktorum 15 gün yatmaya çalıştım, sonrasında da yavaş hareket ettim ayağa kalkmamaya çalıştım, 1 ay sonra kanama alanı kapandı, 2 kutu progestan içtim bir de.Şu an 37. haftamdayım, inşallah bi an önce düzelir sizin de.