Merhabalar.. ben 39+2 hamileyim… başta erken doğar bu bebek 36 falan dediler hiç müdahale etmedim ama Artık gelmesini istiyorum. Gelmeye de niyeti yok gibi iki defa hafif pembe leke oldu başka gelen bir şey yok… 40. Hafta geçmeden mutlaka gel dediler. Ne yapacaklar merak ediyorum başına gelen var mı ?