Canım geçmiş olsun öncelikle
Bende baştan beri özele devam ediyorum
İlk doğumum sezaryen olduğundan buda belli fakat geçen ay kardeşim doğum yaptı , oda aynı doktora devam ediyordu onada doğuma kadar çatı muayenesi yapılmadı , dogumuda normal isterken sezaryene döndü başka sebeplerden dolayı . Benimde ilk bebeğimde çatı muaynem olmadı ama ebe normal doğuma engel değil demişti alttan yaptığı muayenede. Ozelde alttan muayene olduysan ebeye doktorun bu konuda bilgi vermemiş olabilir fakat sen vajina da da bı takım sorunlar var diyorsun , artı kan vs . Burada doktorun hatası var