Merhaba kızlar ben Diyarbakır’da ikamet ediyorum daha önce de Diyarbakır’da özel hastane de doktor tavsiyesi istemiştim sağolsunlar gerçekten yardımcı oldular buldum bir kaç doktor ama şimdi de kafam takıldı acaba araştırmada yada kadın doğum da mı yapsam diye bilemedim kötü davranmalarından korkuyorum sizce ne yapayım Diyarbakır devlet yada kadın doğumda doğum yapıp memnun kalan var mı acaba