Ewet kızlar söze alışılmışlığı bozmayıp başlıyorum.Hikayemi yazacağım günü sabırsızlıkla beklıordum ve çok şükür oğluşuma kavuştum. Hamileliğim 5 haftalık ken ögrendim hiç beklemiodum korunuoduk sözde ama olmuş artik ki iyikide olmuş . İlk aylar mide bulantılarım çoktu 5. Ayımıza kadar falan surdu sonrası cok rahattı ta ki son günlere kadarmış agrılar mahvediyordu artık doğsa dıyodum her yenı gune bugun doğurayım dye uyanırdım. Ve sonunda pazartesi günü nişanım gelmıştı . 03.05.2020 carsamba gunu öğlen 12 gibi kalktım ve lavaboya gırdım ve cıkmak için topalnınca bırden bişi geldi pıjama falan islandı su mu ıdrar mı dye düşündüm dus aldım sonra sancılar başladı sure tuttdum ve 9 dk da bı geliodu esim aradım geldi hastaneye gttık gelen suyumdu 1 cm açılma vardı ama bebegim iriydu ultrasonda hep kg 4 dediler devlet hastanesindeydı takıbım normalde bnm orda normal doguma çok müsait oldugumu solemişlerdı ama dogum yaptıgım hastane müsait olmadıgımı catımın dar oldgunu bebegm iri oldugu için yırtılmamın çok olacagını beni rıske atmak istemediklerini söledıler ve sezeryan dedıler kabul ettim . Ama sancılarım vardı açlıgım uygun olmadıgı için bekledim . Ve sezeryana alındım belden uyusturdular fakat bende tutmadı sonra uyutmaya karar verdıler en son ışık gördüm gersi yok bende cıkınca bı oksuruk geldi ve dırek bebegimi sordum . Odaya alındım bebegim gordum. Çok şükür tarıfı mümkün olmayan bi duygu gercekten Allahım herkese nasıp edsin . 🙏 Sızlamalar oluo ama dayanılmıcak bişi degıl kızlar yurudum gazımda kolay cıktı zaten.
Oğluşum bu arada sasrttı 4 kg beklıoduk 😂 3500 gr 49 cm dogdu . Bıraz uzun oldu hakkınızı helal edın. Sorularınızı cevaplarm kızlar ? 🙏💙👶😊