Mugetkmk muhtemelen doğurmuşsundur canım 🙂 hiç sancın oldu mu bende 40+4 oldum. Daha tık yok bizde. Sancı yok nişan yok açılma da yok galiba. Doktor salı günü yatış verdi suni sancı ile başlayacağız bizde. Benim merak ettiğim sancı olmadan açılma oluyor mu acaba ne güzel 5 cm açıklık ile başlamışsın ne mutlu sana 🙂