bir_pasa_annesi estağfurullah, ne güzel yazmışsınız öyle. Hepimiz benzer endişeler yaşamışız demek ki, okurken gözlerim doldu. Öyle derinden aynı duyguları paylaşıyoruz ki. Sağol canım bu esmayı mutlaka çekeceğim. Diğer duayı bilmiyorum 😞 bi öğrenmeye çalışayım. Çok bunaldığımda korktuğumda dua ediyorum kuran ı kerim dinliyorum. Biraz rahatlatıyor şükürler olsun 🤲🏻