Merve1192 ben lansinoh kullanıyorum,çok işe yaradı. Bir de herkes gümüş kapak tavsiye ediyor sadece burda görmedim tanıdıklarımdan da duydum,nemlendiriyormuş. Ayrıca banyoda artık orayı sadece suyla yıkamamız gerekiyormuş, sabun, jel kendi nemini kaybetmesine sebep oluyormuş. Gerçekten de banyodan çıkınca daha fazla kaşınıyor benim.