Geçmiş olsun. Yaklaşık bir buçuk ay önce bende işteyken birden basım dönmeye ve kusmaya başlamıştım. Yarım saatte bir tekrarladı. Acile gittim ve direk yatış verdiler. Bir hafta hastanede yattım ve bu süreçte daha ağırlaştı baş donmelerim. Devlet hastanesi kadın hastalıkları bölümünde yattım ama hem kbb hem nöroloji doktoru geldi inceledi bişey yok dediler gittiler. Ve bir haftanın sonunda bizlik bişey yok dediler ve beni taburcu ettiler. Bu bir hafta içinde ben beş kilo verdim ve baş dönmem de bir saniye geçmedi. Daha sonra çıkar çıkmaz üniversite hastanesine gittim ve Vertigo atağı gecirdigimi kulakta bulunan kristaller yerinden oynadığı için bu durumda olduğunu teşhisi konuldu. Yarım saat 45 dk süren kristalleri yerine oturtacak bazı anı hareketler uyguladılar. Ve bu sayede günden güne iyileştim. Basit bişey gibi görünen ancak iki haftami kabusa döndüren bir hastalıktı. BuYüzden mutlaka gidin hastaneye. Hatta bı kaç doktora gidin. Bazıları yok bişey diyip yolluyorlar büyük ihtimalle hamile olduğumuz için risk almak istemiyor