ozelecem Dk72 dolap uygulansından inceleme yapabilirsiniz 2. El ama ana kucağı çok kullanılmıyor zaten temizleri var ve bizzat anneler sattığı için yorum yapıp soru sorabilirsiniz
Surrender Benim bebeğim sevmemisti hiç nedense . Ben bebek arabamizin pusetinde salladım bir süre . Şimdi moms almak istiyorum ama sever mi sevmez mi düşüncesi var yine.
Zeybice Yarın şu ahşap olanlardan almak istiyorum. İnternette mevcut. Hem cok sik hem de sallaniyor. Düz renkli olması goz yormuyor ama biraz pahalı diğer renklilere gore…