@Oyagunaydin bence hemen git benimde orta çıktı doktor hemen dahiliyeye git dedi hemen o gün gittim seni korkutmak istemem tabi sordum doktora bunun zararı ne dedim oda aşırı yüksek olanlar oluyor erken doğum düşüğe sebeb oluyor dedi 50mg hap verdi 20gun kullandım kontrole gittim normale dönmus iki hafta ilaçsız devam et iki hafta sonra gel dedi bide ben eczaneye ilacı alırken sebebi ne bu hastalığın diye sordum genelde sitresten oluyor demişti geçmiş olsun tekrar