Kızlar 38+1’im bugün 3 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum kendi sancımla doğum yaptırmak istiyor bu yüzden yatış yapmadık açıklığa bakarken biraz tetikledi zorladı yaklaşık 2 saattir geçmeyen kendini hissettiren bel ağrım var ve kasıklarımda da ara ara ağrım oluyor nstde düzensiz sancım çıktı doktorum gece görüşebiliriz dedi sizce doğum başlıyor olabilir mi