Eslem13esila Melismerve iyiyiz çok şükür siz nasılsınız daha doğmadımı yaa inşallah bizimki o kadar sürmez
Melismerve Eslem13esila umarım 🙏ama hiç doğurcak gibi değilim sanki 🌝 sizin bebeğiniz nasıl iyi mi ilk bebeğiniz mi
Gizwmnurdan 38+6 oldum. Ben de bekliyorum. Allah’ım dogru zaman da nasıp etsın. 4 yıl önce sezeryan oldum. Bu sefer sancılarımı beklıyorum. Belli mi olur belki ssvd nasip olur.
Melismerve Gizwmnurdan aminnn inşallah ne zaman gelmek isterlerse artık o zaman gelsinler sağlıklı bir şekilde 🙏belirtiniz var mı sizin
ElfPyrz Melismerve Aynı bende öyle sürekli hareket halindeyim çok yürüdüm bu aralar ama hala bi belirti yok 🤷♀️
Gizwmnurdan Bismillah diyerek 39. Haftaya başladım. Suan inanılmaz hareketli hiç durmuyor. Uyuyamadım o yuzden.