gokcecan Birumut18 Birumut18 Arkadaşım 2çocuk doğurdu ona sordum. Hipp veya sma dedi. İkisinide araştırıyorum bi sonuca varmamız lazım.. drlara da sormak lazım tabi. Sütümz gelmezse hazırolda bekletmek lazım aptamile de şekermıranı yüksek demişlerdi