Eslem13esila Duyguylmz Allah yardımcın olsun bence uyu iyice dinlen biraz zinde olursun çünkü sana yarından sonra çok lazm olucak
Tnskmn Duyguylmz benimde yarın olabilir muayeneye göre karar verecek yoksa salı günü. Allah yardımcımız olsun canim
Eslem13esila Duyguylmz korkmayın sadece mutlu olmaya çalışın son gün artık büyük buluşma çok güzel bunu düşünün
Beyza_nur Düşünmemeye çalış korkma yat uyu canım iyice dinlen kendini kötü düşüncelerden uzak tut yarından sonra çok uykusuz kalıcaksın şimdiden enerji depola Rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏
Duyguylmz Eva41 ben bugün ögrendim yarın olacagını zaman sabahtan beri gecmiyor senin işin daha zor pazartesi gelmez şimdi😕
Duyguylmz Eva41 gercekten uyunmuyor sabah 7 bucukta hastanede olmam lazım ama uyku tutmuo anestezi ile uyucam bu gidişle😬
Duyguylmz ebncrabia spinal yaptım canım genel yapmıyorlarmış koronodan ama cok zor dogum oldu. Umarım sizlerinki kolay olur🙏🏻
Duyguylmz Tnskmn bende öyle bebek yukarda dedi Cok şükür dogumum oldu darısı sizlerin başına ve daha kolay olur inşallah🙏🏻