Ahsend49 şimdi şöyle ,NTD riskli çıkmış mom değeriniz yüksek,bende de yüksek çıkmıştı.. sabaha kadar uyumadım ve ağladım yazanları okuyunca ertesi gün erken detaylı ultrasona girdim ve ultrasonda bir sıkıntı görülmedi ,doktorumda boşuna kendini üzdün 3 lü testte yanılmalar çok oluyor ben o yüzden yapmıyorum demişti (başka hastanedeki doktor yapmıştı benim isteğimle de olmamıştı) ,panik olmayın üzülmeyin de detaylı ultrasonda bebeğin omurgasına bakarlar ve bir sorun yoksa ki bence yoktur takılmayın bu değere..