Kızlar bugün itibariyle 38+6 olduk. Dün sabah kontrolüm vardı doktor bir parmak açılma olduğunu söyledi. Bebek de 3 gündür durmaksızın kasılıyor karnımda. Doktorumun dediğine göre açılma başlamış sancılarım varmış ama ben hissetmiyormuşum. Yarın suni sancı verelim 2-3 saatte doğurursun zaten içten içe doğum başlamış dedi. Suni sancı çok kötü değil mi bekleseydik dedim ama sen zaten yarısına gelmişsin dedi 🙄 benim gibi sancısı olup hissetmeyen oldu mu, suni sancıyla normal doğum yapan oldu mu? Biraz korku bastı beni