Byzb1 Kızlar ben dün uzun yoldan memlekete geldim dünden beri kasıklaeımda bir sancı oluyor aşırı idrara çıkıyorum bu haftada normal mi bu ? Yoruldum ondandır diyorum ama tedirgin oldum . ( idrar ve kültür testlerimi yaptırıp geldim enfeksiyon değil )
Zeynepli1234 Byzb1 bende 24 haftalığım çok yorulduğum zaman ayakta çok fazla kaldığım zaman göbek altında kasıklarımda ağrı oluyor doktorum bana normal demişti. Ama siz yinede mutlaka doktorunuza sorun
S1demir Geçmiş olsun bende 25+1 günlük hamileyim iki haftadır benim aynı şikayetlerim Var ve normal sürekli tuvalete gidiyorum enfeksiyon filanda yok
Byzb1 S1demir geçmiş olsun canım , ben de özel araçla geldik ama sürekli durup dinlenmeme rağmen demek yoruldum çünkü baya sancım oluyor rahmim de affedersin ağrı oluyor
Byzb1 Zeynepli1234 demek benim de yorgunluktan korktum ben de birde böyle ıslaklık oluyor su gibi akıntı ama hafif hafif normal mi acaba bilginiz var mı