Mavilipembeli 22 hafta olduk şu an. Karnımda hareketlenmeler var ama tekme mi hıçkırıkmı farkını nasıl anlarız acaba ?
OzgeSelcuk Mavilipembeli canım hıçkırık saniyede bir damar atması gibi oluyor ki hıçkırığı mevcut haftanda hissetmen çok zor.. Tekmede böyle ara ara olabilen ve karnının içinde balık misali dalgalanmalar hissettiğin bişi.. 🥰
Mavilipembeli OzgeSelcuk tamam teşekkürler 😁ozaman tekmedir hissediyorum içimde bişeyler hareket ediyor ama hıçkırıkmı acaba die tereddüt etmiştim
OzgeSelcuk Mavilipembeli evet tekmedir o canım 😍🥰 hıçkırığı 30.haftadan sonra hissedersn şuan hıçkırması ıcın çok erkek gücü yok o kadar 🐣