Aybikeeee 7 haftalık gebeyim kızlar öğrendiğim den beri ecopirin aspirini kullanıyorum varmi bizim gibi?
Sarperinannesi bende 9 hafa 2 günlük hamileyim ve en başından beri kullanıyorum, dr umun şu zaman bırakırız gibi bir söylemi de olmadı henüz açıkcası. Benim daha önce bebek kaybım olduğu için kullanıyorum, sizde de mi böyle bir durum oldu sahan önce?
SelinKutluErdoan Ben 3.aydan beri kullanıyorum 150mg. 35 haftam bitiyor yarın hala bıraktırmadı devam.