ZehrAlimm bana da oyle dendigi icin nedenlerini arastırmıstım, söyle yazıyordu: Anne çok şeker tukettiginde bu seker bebege de gittigi iicin bebek daha sık idrarını yapiyormus, su da bundan fazlalasıyormus.. belki siz de cok sekerli tuketiyorsanız bilginiz olsun🤗