Acrzynqp Kızlar merhabaaaa👋 İkizlere hamileyim ben ve 9.haftadayım göbegm biraz çıktı ama kilo mu yoksa minikler büyüyor mu anlamadm? Erkenmi karnımın büyğmesi için ?
hhb53 Acrzynqp Benimde 9 haftada cok sismisti gazdı o ikiz gebeyim şimdi 16 haftalıgım aynı o 9 haftalıktakı gibi karnım 😁
Acrzynqp Aysetugbak hhb53 rabbim saglıcakla kucağına almayı nasip etsin❤️ Gazda olabilir evet aklıma gelmedi gerçekten gaz problemimde var