Canım bana doktorum şöyle demişti en basindan beri. Başka belirtiler bulgular olmadığı sürece tek başına kistler normaldir ama bazı belirtiler çıkarsa o zaman downsedromundsan siphelenirim demisti çünkü downsedromundada kist oluyomus o belirtilerde ense kalınlığı bagirsakta ve kalpte parlaklık böbreklerde büyüme falan olmamasi lazım demisti şu asamada korkma sadece kist olunca kaybolur normaldir demisti o ara zaten detaylı ultrason çektircektim ben onu çektiren kadar içim içimi yedi bisey çıksa bile dogurcaktim tabiki ama korktum yinede çok şükür hiç bisey çıkmadı kistlerde kayboldu. Sende içini ferah tut dua et kaybolur allahin izniyle