Nihanozturk Hatce06 programa göre 60 ama ben daha erken gelicek gibi hissediyorum mayıs sonu gibi🤷🏻♀️
Nihanozturk Eebbrruu aa aynıyız😊 benim kontrolüm pazartesi bakalım o gün görücem noldugunu sat a göre 15 haziran doğum ama bana mayıs sonu gelcek gibi geliyo hep ne zamandır😳
Eebbrruu NeslihanPiaAbac aynen geçmiyor valla yaa o kadar aylar geçti benim de şu 2 aycik geçmiyor 🙈🙈