Busrakabaca Kızlar şehir Hastanesi’ne giden varmı nasıl guzelmi dikkat ediliyormu bende başta hep oraya gittim sonra ara verdim korkudan hastaneye gitmedim 32 haftaligim bu hafta gidicem ama korkuyorum varmı giden
Liyam Busrakabaca bende oraya gidiyorum 2.gebeliğim ilkinde farklı bi hasteneye gitmiştim ama burdan daha memnun kaldım ilgi alaka gayet güzel
ase2021 Bende çok duydum gidenler var ama korona için cok hasta gitti diye biliyorum biraz tedirgin oldum gitmedim
Busrakabaca Elifnuruzan_ doğumu merak ediyorum orda virüs döneminde dikkat ediliyormu tek kisilikmi acaba odalar
Passss Elifnuruzan_ ben ayrıntılı ulturosa na gidecem cnm peki ona ayrı bi randevu mu alim nasıl olacak
Elifnuruzan_ Passss hiç bilmiyorum canım şehir hastanesine ilk defa geldim muayene için ama öncesinde zübeyde hanıma gidiyodum o zaman ayrıntılı için doktor muayene de kendisi yönlendirmişti ayrı bi randevu almamıştım
AATozarr Passss Önce bir doktora muayene ol o zaten seni yönlendiriyor ayrıntılı için öyle randevu veriyorlar 😉
Liyam Busrakabaca onu bilmiyorum ama odalar en Fazla 2kişilikmiş şu pandemi sürecinde nasıl oluyo bi fikrim yok
Ftmnrr Busrakabaca zaten odalar en fazla iki kişilik ama su surecte dogum yapanlar tek kişi olarak kalıyor