Bicik Arkdaslar ben 20 haftalik hamileyim. Gobek ustu yatmaya bayilan biriyim fakat rahat olmadigi icin yatmiyorum doktorum zararli olmadigini soyledi sadece rahat olmaz dedi.bende sirt ustu yatiyorum. Sagima soluma da yatiyorum ama omuzlarum genis oldugu icin cok agriyor. Internette sirt ustu yatmak bebegi öldurur yaziyor?? Ben anlamadim bazi yerlerde zarari yok yaziyor bazi yerlede tehlikeli yaziyoe ama ben 20 hafta daha sag ve soluma yatamamki inan sabah uyandigimda omuzlarum agriyor ayni pozisyonda uyumakla emzirme yastigi aldim rahat degil yine. Bacaklarimin arasina yastik koyuyom oda rahat degil. Hic uyuyamiyorum artik?
Birgunmutlaka Bicik canım sağ tarafta kan dolaşımını etkileyen damarlar olduğu için sağ tarafa yatmayı önermiyor doktorlar. Sol tarafa hafif meyilli yatarsan bebek de sende daha rahat yatarsın. Hatta bunun için youtube kanalında DR. BANU CIFTCI videolarını izleyebilirsin acayip rahatlatıyor.
EbruCnr Bicik En sağlıklısı sol taraf diye biliyorum ve 2 hamileliğimde de öğrenir öğrenmez hamilelik süresince sol tarafıma yattım. Evet çok zor bi süreç ama bebeğe giden kan bu şekilde daha rahat oluyor sırt üstü yavaşlıyor diye biliyorum. Oturur pozisyona yakın sırtıma yastıklar koyup sırt üstü biraz uzanıyordum. Öyle deneyebilirsin
Didialp Bicik ya herkes bir şey diyor..annelerimiz sence bu bilgileri biliyorlarmıydı:) annem mesala ben sola yatınca bebiş cok hareket ediyor sıkışmıştır yeri rahat değildir diyor😂ama doktorlar tam tersini söylüyor,ben 34 oluyorum yarın doktorum bana istediğin gibi yat nasıl rahatsan dedi..sırt üstüde cok yatmak istemiyorummrahat edemiyorum ama gece hep kalktığımda sırt üstü yatarken buluyorum rahat ol canım rabbim korısun yavrucukları
Mrvcnn Bicik benim doktorum sırt üstü yatmayı önermiyorum soluna yatmaya calıs demişti o zamandan beri rahat olmasada sol tarafıma yatmaya çalışıyorum 33+3üm uyku verimliliği sıfır ama ne olur ne olmaz öyle yatıyorum işte
Zeynep_cagdas Ya ben de bunu merak ediyorum, benim henüz çok yeni 5 haftalık oldu daha bugün. Ama ben hep yüzüstü yatarım, diğer türlü uyuyamıyorum. Yüzüstü yatsam bir şey olur mu acaba?
Gunsss Zeynep_cagdas daha çok erken 20. Haftaya kadar doya doya yüzüstü yatın sonra zaten rahat edemiyorsunuz 😁😁
Zehra2604 Zeynep_cagdas yatabildiğin zamana kadar yat, belli bi süre sonra zaten istesen de yatamıyorsun ☺️ Tadını çıkar şuan, 19 20 gibi yatamazsın
Zeynep_cagdas Gunsss yaaa😂😂 çok teşekkür ederim, daha tabi hiçbir şey yok da, ilk gebeliğim ister istemez her şeyden endişe ediyor insan😂 sanki sıkıştırıyorum gibi hissediyorum 😂 o zaman yüzüstü yattık gitti 😂
Marazin_annesi Gunsss ben 26 haftaligim yatakda fır dönüyorum hiç rahat bir pozisyon bulamiyorum🤩hiç rahat değil eşimi yatağın ucunda bırakıyorum resmen😁
Ebru-123 Bende 21.haftamdayım.bende sırt üstü yatmayi seviyorum ama oyle yatinca sabah kalkinca karnimda bi acı oluyor korkuyorum sola yatmaya çalışıyorum
sevilay_isikacar 21+1bende sırf bebeğim için sol tarafıma yatiyorum yanınada yastık koyuyorum hatta eşim yerde yatıyor rahat ediyim diye ama edilmiyor mecbur bebeğimiz için katlanmak gerek👼
zeyzey95 Bicik ben de doktora sordum 17 haftalığım yüzüstü yatıyorum sorun olur mu diye şimdilik olmaz ama 20 den sonra bebek göbek deliği hizasına geldiği için 20den sonra yatma dedi sırt üstü yatmak da bebeğe giden kan akışını yavaşlatıyomuş ama sağ sol yatabilirsin tabi en iyisi sol. Hamile yastığı falan alabilirsin
Eliftekk Son kontrolümde ultrasondayken bebeğimin kalp atışları zayıftı doktor hafif sola dön dedi hemen atışları hızlandı doktorumda hep sola yatmamı söyledi baya etkisi var yani
Yaman Bnde sag veya sola yatiyorum genelde nasil eahat edersem ama artik hic bi sekilde pek rahat olamiyorum 32+1 im bazen esimi rahatsiz etmemek icin oturma odasinda yatiyorum uyuyamazsam
Yaman Yaman bana doktorum sola yatarsan tekme yersin dedi saga yat dedi ama tabi ben nasil rahat edersem oyle yatiyorum
Zeybice Aydan sonra kesinlikle duz yatmayin diyorlar cunku kalp damarlarimiza baski oluyormus agirlik arttikca. Zaten hissedersiniz nefes almakta zorluk yasayacaksiniz duz yatmaya devam ederseniz. Sag ve sol onemli degil diyor dr banu hn. Videosunu izleyin youtube tan o ornekli gostermisti yatmayi, kalkmayi. Yastikla azcik destek saglamaniz bile yeterliymis. Tam Donmenize gerek yok. Benim de uyusuyor artik 33 teyim agirlik oluyor. Alisiyor insan ama. En basindan yaparsaniz oluyor. Sol en rahati ama. Kalp, plesenta daha iyi calisiyormus
mervecix Ay bu sebepten kalktım smdı yataktan uykularda haram oldum 17haftalıgım bel ve kasık agrısıda beni maf etti normalmi acaba
Lavinia__ Sağ ve sola meyilli yatıyorum ben mesela zaten iyice ağırlaştıktan sonra istesen sırt üstü falan olmuyor 😁 benim sağ omzum sakat mesela sola yatmaktan sol tarafım çürüdü başka türlü de rahat edemiyorum
durununannesi34 Bicik gebeliğin riskli değilse, doktorun bu yönde altini çizerek şu tarafa yatmalısın demediyse. İstedigin tarafa yat. Saga ya da sola. Göbek üstü değil tabi 😄 zaten karnın büyüyünce yatamazsın ki göbek üstü. Sırt üstü de agirlik sırtta yoğunlaşınca agrin oluyor. Seçimini yap 🤣