Belki odemdir bende sizinle ayni haftalardayken 5 kilo birden almistim.Doktorum uyarmisti ve doguma
Kadar boyle devam edersen isimiz cok zor dedi.Suan 2 kontrolumde de ki bu 2 ay yapiyor ,kilo artisi ysamadim cunku odem toplamiyor artik vucudum.Biraz yediklerinize dikkat ederek duzeleceginize inaniyorum stress yapmayin 😊