bbhhrr5289 Bugun kizim olucagini ogrendim cok mutluyum Allah’ım bu duyguyu yasamak isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻 Tüm gebeler sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız insallah 🌸 icim icime sığmadı post olarakta paylasmak istedim 😊
daisybebek Bende 17 haftalığım 2 hafta önce kızım olacağını öğrendim tam bayram arefesinde hemde işte ozaman hamile olduğumu anladım desem 😭 çok sevindik eşimle ne biliyim erkek de evlat ama kız olacak olması daha bi mutlu etti sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏
bbhhrr5289 daisybebek gozunuz aydin canim bende sanki cinsiyetini ogrenince oyle hissettim hamilelik haberini bugun almisim gibi oldu ☺️