HlyaSinanAk DidemYldrm bugun tam 25+0 olduk bende merak ediyorum bakalim yarin gorecem insallah 21 haftalikken 380gramdi
Asenaa Ebrarela canım bende 24+3 ken 789 grdi doktor fazla buldu sana bişey dedi mi bu konu hakkında☺
1987gokce Asenaa canım ultrason cihazı her zaman net vermiyor ölçümü biliyosun. Endişe etme dengeler zaten ilerleyen haftalarda 😊
Gazel Bende tam 25 hastalıkken gitmiştim 710 gramdı şimdi daha dikkatli beslenmeye çalışıyorum biraz evvel 2 kiloyu geçsin istiyorum erken Doğum riskim olduğu için şekerden dolayı🙂
Crktnmltm 24+1 yani dün doktor amcamız 700 gram olduğunu söyledi. Ben az bulurken doktorumuz gayet iyi dedi. Bebeğin kilo almasından yana olduğum için de az geldiği için üzülmedim değil 🙈
Asenaa 1987gokce yok canım endişe etmedim de sekerden şüphelendi bende bi 10 kilo alınca ☺ o düşündürüyor sadece
1987gokce Asenaa maalesef benim doktorum da kilomu fazla buldu dikkat etmeye başladım bugünden itibaren. Sağlıkla gelsin de bebisler başka derdimiz yok 😊
Asenaa 1987gokce ben halimden memnunum aslında bişeyi de kismadim hala canım ne çekerse yiyorum valla 😋😁
Asenaa Ebrarela bana da şeker yüklemesi yaptr dedi ama kararsiz kaldım canım korkuyorum bişey cikmasindan