Sevdadeniz_ Açıkçası ben hamilelikten önce kullanıyordum ve düzene girmişti. Hatta doktor tiroitlerine bakalım dediğinde, fazla havalı bir şekilde ya benim hormonlar düzgün ama madem öyle baksın aradan 3 ay geçti demiştim. Değerler bir geldi yüksek ben yıkıldım tabi. Ama doktor hamilelikte bu hormon yükselir doğumdan sonra kendiliğinden ilacın da etkisiyle düzelir demişti. Hoş ben haşimato hastası olduğum için ömür boyu bu ilacı kullanacağım ama çoğu kadında hamileyken çıkıyor sonrasında düzeliyor.