Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim midemden cok rahatsizdim bulantim vs cok oldu hamd olsun düzeldim 2 li tarama yaptırmak istiyorum fakat 13 haftaya kadar yapılıyormuş sanirim ve ben bir türlü sıra bulamıyorum . Özel de cok pahali yaptırmasam birsey olurmu acaba veya ne zamana kadar yapıyorlar