Merhaba kızlar. Size bir soru sormak istiyorum. Benim hamileliğim çok yeni haftaya nasipse inşallah keseyi görmeye gideceğiz fakat doktor alttan mı muayene ediyor? Etmek isterse ettirmeli miyim? Kimisi bişey olmaz diyor kimisi tehlikeli diyor. Kafam çok karışık yardımcı olursanız sevinirim🤲