Aydan123 36ci haftama girdim kizlar bebeyim 3gundur az haraket ediyor cokda yavawladi haraketleri sizdede oylemi ?😒
Aydan123 Sukran1 bendede 3gun once iyiydi cok yavawladi cok zayif haraket ediyor anlamadim neden boyle oldu bazen hic haraket etmiyor saatlerce yarin doktorumu arasammi acaba
Sukran1 Aydan123 bence aramakta fayda vardır çünkü bende tamamen bilgim dışında Allah yardımcımız olsun tez vakitte kucagımıza alırız inşallah