Pankek Glcnazz10 Normal doğum düşündüğüm için çatı muayenesi yaptıracaktım zaten ama o gün o sancılar içinde pek hazırlıklı değildim. Sancım tutunca rahim açıklığına bakması için gerekiyordu sanırım. Ama karşıdaki insan önemli. Onlar alışmış. Ben değilim
ffckizannesi Pankek aynını geçen pazar yaşadö bende 2 cm açıklıkta vardı ama erken dedi doktor serum verdi bende eve geldm
_Mrv_ birprensesannesiiiiii ben de dvit, omega ve demir alıyodum şimdi bide magnezyum ekledi, folatı da yiyeceklerle toparla dedi.
Nazyun birprensesannesiiiiii kızımda hafiftim ama bunda agrılar toplanmalar mide yanması hergün doğuracak gibi oluyorum 🤦♀️
Mntpl Pankek Bilecik’te oturuyordun galiba canım sen, Bende bozüyükteyim hem Ümit e hem devlete gidiyordun çatı muayenesini Bilecik devlette mi yaptrdım?
Glcnazz10 Pankek benim 3 . Gebelik digerleri de normal oldu ama çatı muayenesi yaptrmadm ikisinde de bunda da yaptrmycam
Pankek Mntpl Aynen ben de ikisine de gidiyorum. Ben sancılarım tutunca devlet hastanesine gittim Talha Bey’e. Doğumhanedeki ebelerden biri yaptı çatı muayenemi, yumuşak bir kadındı genç sayılır
30ekim19 birprensesannesiiiiii 32+2yim daha yok olursada anlar mıyım sancıları bilemiyorum ağrım oluyor genelde sırt ve bel
Hilalse Ayparemmm 34+1im ben geçenlerde banada olmuştu resmen oğlumu hissetmedim sort üstü uzandım biraz tatlı yedim falan hareketlendi
Pankek Glcnazz10 Rahim açıklığına nasıl baktılar ? Doğumda her saat başı böyle yapacağız dediler bana alışayım diye
Pelin16 Ayparemmm ya hamileliği 9 kiloyla bitirenler var duydukça okudukça deli oluyorum neden bizde böyle olmadı durduramıyorum bende kendimi müthiş bi nefis terbiyesi hayatımda bu kadar pis boğaz olmadım da görmedim de 🤦♀️🤦♀️😔
Degisken Pelin16 ben 12 ile bitirmiştim gebeliği . İkinci de 8 aylığım 5 kilo aldım. Ama ikinci gebeliğimde tüp midemin etkisi oldu:)
Baharbal birprensesannesiiiiii gece çok midem ağrıdı bi gaz sancısı geldi sabaha kadar anca geçti çatı ağrım var şurubu içmezsem midem ağzımda geziyorum