Humeyra18 Ben adetim bildim bileli hep düzenlidir lakin geçen sene adetim 10 gün geçti kesin hamileyim dedim ama her test negatif çıktı, o dönem ki sık sık yaparım uçağa bindim felan meğer ondanmış 😒 yani bekleyiş içinde olman bile beyne giden dalgalar maalesef bizi yanıltıyor daha relax olmanı tavsiye ederim stres lanet birşey maalesef, Allah gönlüne göre versin