Canım bende 39+2 haftaya pazartesi 40 oluyorum doktorum suni sancıyla doğumu başlatıcaz yatışın yapılacak dedi 1 hafta öncede parmak ucu kadar açıklık varmış bakalım allah hepimizi kurtarsın kucağımıza almayı nasip etsin korkmamaya çalış bende korkuyorum ama rahat olmaya çalışalım hepimiz 🙏