Kaderdemmm 1 buçuk yıl ilaç kullandım . Dediğiniz gibi ölcem korkusu ile nabzım 200 üstünde tansiyonum 16/12 nin üzerinde acillerde buluyordum kendimi . Bu durum psikoterapi ve psikiyatr sayesinde stabil duruma döndü ve bebek kararımdan 3 ay önce ilacı bıraktım . Hastaneye gittiğimde ataklarım artıyordu ama şimdi eskisi gibi değilim . Ve kendimi yalnız olmadığım , bi beden de iki kişi olduğum konusunda, bebeğimin beni iyi ettiği düşüncesi ile telkin ediyorum 🙏🏼 Eğer çok sıkıntı yaşarsanız YouTube ‘da Barış Gürkan’ın panik atak ve anksiyete üzerine olan videolarını izleyip nefes egzersizleri yapabilirsiniz🙏🏼 Ben çok faydasını gördüm tavsiye ediyorum 🙏🏼🙏🏼