Mom9272 cigdemoktav çok normal tatlim 20.haftalarından sonra göbeğin çıkmaya başlar sende kılo alırsın dert etme
HanifeOkutan cigdemoktav normaldir:) başlarda biz kilo alıyoruz zaten:) ben de ilk 4 ayımda iki kilo vermiştim 😅
RuzgarsMommy 16 ya kadar bende hic kilo almadim sonra istahim açıldı karnım anca 20 den sonra cikmaya başladı 😁
1994ozg cigdemoktav 17ye kadar almamıştım sonra 27ye kadar 7 kilo aldım bi anda 😅ama sadece karın var
UmayDuruMom cigdemoktav 20+4 üm 4 kilo verdim daha almadım 😂 olması gereken zaten 5inci haftaya kadar en fazla 1-2 kilo almak 😊