Ysmn_ckr Merhaba hanımlar 12+3gunluk hamileyim bugün başım ağırdı ama sıcakta dışarı çıktım tansiyonum yok hormonlardan dolayı mi yoksa sıcakta ciktim ondan olabilir mi acaba
Dilara8228 Ysmn_ckr ikiside olabilir kişiden kişiye değişir ben 2 gebeligimdede sonuna kadar bas ağrısı çektim