Fatmanuuur Kızlar nasılsınız durumlar nasıl ben bu hafta özellikle cok ağırlaştım oturamıyorum bile doğru dürüst sizde durumlar ne
drn5410 Fatmanuuur 32+4 çatı ağrısı ile devam 😅 30u çatı ağrısı ile karşıladık öyle devam ediyoruz çok şükür
Busimss Fatmanuuur kasık sızlamalarım , sırt ağrılarım dışında önemli birşey yok şükür doğum pozisyonunda oğlum da oda hafif baskı yapıyor tabi otururken uzanarak daha rahat ediyorum 34 haftalıgız
Fatmanuuur Mom9272 bende öyleyim 2. Hamileliğim sezeryan olucam dua ediyorum hergn doktorum 37 de falan alsın diye
drn5410 Mom9272 bacaklarımı ayırıp falan yürümeye başladım değişik değişik hareketler 🤣 kalkıp otururken zorlanma😅 gittikçe artıyor bakalım
drn5410 Mom9272 ya bende onu çok merak ediyorum ama döndüyse 30 başında döndü gibi geliyoe 30a girdim gireli çatı ağrısı müthiş yaşıyorum. Ptesi kontrolum 29da gitmiştim en son
__meczup__ Bebegm dönsün diye çalışmalara başladım göğüs kafesimde darlık hissediyorum cok oturduğum da da cok ayakta kaldığımda da yoruluyorum geceleri uykularım cok kalitesiz 33+5
drn5410 Fatmanuuur Mom9272 inşallah döner de hayırlısı ile normal doğum yaparız 🤩 tekmelerini nerde hissediyorsunuz 🤩
Fatmanuuur Mom9272 benim 2.sezeryanım canım doktorum yapmamamı söyledi acılma falan olmasın diye günümün dolmasını bekliyorum sadece
Fatmanuuur Ern valla gün içindede aynı zorlanıyorm gecede zorlanıyorum ilk hamileliğm böyle degldi ama bu biraz zor geciyo cok ağırlaştım hissediyorum yani karnımda aşırı büyüdü diğerine nazaran
uzlemyildiz Bebeğin rahme baskı yapması bu haftalarda normal bişey mi benim de 32. Haftam bitmek üzere endişelenmek gerekir mi? Yani bu durum erken doğum belirtisi midir ? İlk hamileliğim korkuyorum ters bir durum olur diye.
Fatmanuuur uzlemyildiz yani kafası sert oldugu için doğum pozisyonu aldığında illaki batar canım daha sık idrara gidersin falan başı baskı yapar yani bu normal bişeydir
Fatmanuuur Busimss bende se cok ağrı yok aslında ama bi oğlum var gün içinde cok yoruluyorum ister istemez o yüzden hemen doğum yapmak istiyorm acıkcası oğlumada zaman ayıramıyorm eskisi kadr yoruldugum için