Kızlar ya daha adetime 5 gün var ama 10 da olabilir ;çünkü pkoluyum düzenli adet olurum ama 35 günde bir oluyorum . soğan kürü yaptım bu ay tam 30 günde oluyor diyorlar , ondan gününde olursa 10 unda olacağım . Hamile olmadığımı düşündüğüm halde test yapmak istiyorum sizde de böyle oluyor mu 😭 en erken ne zaman yapmalıyım sizce ?