NiceNice Yaman eşimde ameliyat oldu ama tüp bebek doktorumuz geneli boşuna ameliyat oluyor bu durumlarda tek çare tüp yada aşılamadır, boşuna vakit kaybı oluyor demişti.
Msltms zohreeeee eşim ameliyat oldu canım 3 ay sonra hamiş kaldım ama bende de pcos vardı ileri derece değildi . Eşim arı sütü vitaminleri kullandı bu arada
Mormenekse34 Varikosel teshisi nasil konuluyor? Esim sadece sperm testi verdi normal dediler muayne olmadi kan vs vermedi Eşlerimizin kontrolunu nasil yaptrmaliz
zohreeeee Mormenekse34 İlk başlarda benimde eşimde dediler sperm sayisi normal 1yil kecdikden sonra yine sperm testi yaptirdi ama baya azalmişti sperm sayisi ve ameliyat oldu yani doktorunu iyi secmelisin