Tugce5234 Kızlar 9+5 im ağzımda sürekli bi acı tat var ne yapsam ne yesem de geçmiyor var mı bi oneriniz
Bet00 Tugce5234 canım benimde hamileliğimin başlarında aynı senin dediğim gibiydi su bile içmek istemiyordum o yüzden ama yapıcağım birşey yok maalesef sonradan kendiliğinden geçiyor
Ssnm61 Bende aynı durumu yaşıyordum ileri reflü çıktı belki öyle birşey olabilir bi doktorunuza danışın bence renie ya da panto ilaç verir ben faydasını gördüm şükürler olsun 🙏